Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Οι ήρωες των εθελοντών (μέρος 10ο)
Των Έλενας Τσιριοπούλου, Στέλλας Πέρπερα και Λυδίας Ρακή
Φωτογραφίες Βενετία Υφαντίδου, Έλενα Βλάση, Yuriy Marinov, Στέλλα Βασιλειάδου και Σοφία Καναβού

Η φετινή θεματική του Πεδίου Δράσης Κόδρα είναι «I need a hero», οι εθελοντές μας απαντούν ποιοι είναι οι ήρωές τους και εμείς σας τους παρουσιάζουμε.


Σοφία Καναβού (εθελόντρια στο τμήμα επικοινωνίας και social media) : Η ηρωίδα μου είναι η σοφία γιατί είναι μια δυνατή και πλούσια έννοια με βαθύ νόημα που μαζί με την πίστη, την ελπίδα και κυρίως την αγάπη αποτελούν σημαντικά στοιχεία για την ανθρώπινη ζωή.


Λιόλιου Ελισάβετ (εθελόντρια στη λειτουργία των εκθέσεων): Ήρωές μου είναι όλα τα παιδάκια, γιατί συνδυάζουν την παιδική αθωότητα και την περιέργεια να γνωρίσουν τον κόσμο, κάτι που οι μεγαλύτεροι ζηλεύουν γιατί είναι κάτι που έχουν ξεχάσει.


Χριστίνα Μπατσίλα (εθελόντρια στο τμήμα επικοινωνίας και social media) : Δεν έχω κάποιον ήρωα - ακόμα. Οπως λέει και η Βonnie Tyler, I'm holding out for a hero till the end of the night


Αναστασία Θαμνοπούλου (εθελόντρια στη λειτουργία των εκθέσεων): Έχω πάρα πολλούς ήρωες και δεν μπορώ να επιλέξω κάποιον. Είναι οι ήρωες- πρότυπα, οι οποίοι επηρεάζουν τις αποφάσεις μου πολλές φορές.


Βενετία Υφαντίδου (εθελόντρια στο τμήμα επικοινωνίας και social media) : Δεν έχω κάποιο ήρωα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου