Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Οι ήρωες των εθελοντών (μέρος 2o)
Των Στέλλα Πέρπερα, Νικολέτα Σαββάκη και Ευαγγελία Αρβανιτίδου
Φωτογραφίες Ευαγγελία Δάρδα και Στέλλα Βασιλειάδου

Η φετινή θεματική του Πεδίου Δράσης Κόδρα είναι «I need a hero» οι εθελοντές μας απαντούν ποιοι είναι οι ήρωές τους και εμείς σας τους παρουσιάζουμε.


Ρένα Πιτσάκη (εθελόντρια στη λειτουργία των εκθέσεων): Ποτέ δεν είχα ιδιαίτερη σχέση με τους ήρωες, ωστόσο στη σύγχρονη κοινωνία μπορώ να τους βρω γύρω μου, είναι οι άνθρωποι που προσφέρουν σε μια τέτοια εποχή.
Έλενα Πετσάνη (εθελόντρια στη λειτουργία εκθέσεων): Ήρωές μου είναι οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα γιατί συνεισφέρουν σε περιοχές που έχουν περισσότερη ανάγκη χωρίς να σκεφτούν το προσωπικό όφελος.


Βάσω Τσάκλη (εθελόντρια στην επιμέλεια εκδηλώσεων) : Οι γονείς μου γιατί έχουν καταφέρει πολλά στη ζωή τους και θέλω να τους μοιάσω κι εγώ.


Χαρίκλεια Στρίγγα (εθελόντρια στο τμήμα επικοινωνίας και social media) : Η μαμά μου, μάχεται συνέχεια, έχει περάσει πολλά και διάφορα και ποτέ δεν σταματάει , τα συνδυάζει όλα.


Ηρώ Φράγκου  (εθελόντρια στη λειτουργία των εκθέσεων): Ο John Lennon γιατί κι εγώ φαντάζομαι έναν κόσμο ειρηνικό που ακολουθεί τα όνειρά του και εκφράζεται όπως θέλει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου