Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Οι ήρωες των εθελοντών (μέρος 3ο)
Των Στέλλα Πέρπερα, Νικολέτα Σαββάκη και Ευαγγελία Αρβανιτίδου
Φωτογραφίες Βενετία Υφαντίδου και Στέλλα Βασιλειάδου

Η φετινή θεματική του Πεδίου Δράσης Κόδρα είναι «I need a hero» οι εθελοντές μας απαντούν ποιοι είναι οι ήρωές τους και εμείς σας τους παρουσιάζουμε.


Ματίνα Τσιτσανοπούλου (εθελόντρια στο τμήμα επικοινωνίας και social media) : Πιστεύω ότι στη σημερινή εποχή δεν υπάρχουν ήρωες.


Ειρήνη Θεοδωρίδου (εθελόντρια στη λειτουργία των εκθέσεων)  : Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο όνομα. Ήρωας είναι κάποιος που έχει πυγμή, αυτοπεποίθηση, θάρρος και λίγο θράσος, είναι δίκαιος και μπορεί να υποστηρίξει τον εαυτό του και τους γύρω του.
Έλενα Σαμαντζοπούλου (εθελόντρια στη λειτουργία των εκθέσεων) : Ο καθένας μπορεί να είναι ήρωας του εαυτού του. Είναι κάποιος που κάνει όνειρα για το μέλλον και μπορεί να τα υποστηρίξει με δουλειά και όχι βασισμένος μόνο στην τύχη και το ταλέντο του.


Χρυστάλλα Κυριάκου (εθελόντρια στη λειτουργία των εκθέσεων) : Η πίστη σαν ιδέα είναι ο ήρωάς μου γιατί σε παρακινεί να κάνεις πράγματα.
Μερόπη Χατζούδη (εθελόντρια στη λειτουργία των εκθέσεων) : Ήρωας είναι η μαμά μου γιατί είναι ένας άνθρωπος που περνάει δύσκολα αλλά είναι πάντα με το χαμόγελο.


Έλενα Τσιριοπούλου (εθελόντρια στο τμήμα επικοινωνίας και social media) : Η οικογένεια Μάους γιατί έχει χαρακτηρίσει τα παιδικά μου χρόνια και ήταν εκείνοι που ανέδειξαν τις πρώτες μου αξίες ως παιδί και πλέον ως ενήλικας τους θεωρώ πολύ χαριτωμένους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου