Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Οι ήρωες των εθελοντών (μέρος 5ο)
Των Λυδίας Ρακή και Νικολέτας Σαββάκη
Φωτογραφίες Σοφία Καναβού και Yuri Marinov

Η φετινή θεματική του Πεδίου Δράσης Κόδρα είναι «I need a hero», οι εθελοντές μας απαντούν ποιοι είναι οι ήρωές τους και εμείς σας τους παρουσιάζουμε.



Χριστίνα Ταρταμπούκα(εθελόντρια στο τμήμα επικοινωνίας και social media): Η ηρωίδα μου είναι η Coco Chanel, γιατί ήταν μία πάρα πολύ δυναμική γυναίκα, η οποία με το πείσμα της κατάφερε να πετύχει πάρα πολλά πράγματα και είναι ακόμα ζωντανή μέσω της δουλειάς της.


Λυδία Ρακή (εθελόντρια του τμήματος επικοινωνίας και social media): Ήρωας για μένα είναι μάλλον η μαμά μου, γιατί καθημερινά ζει και αγωνίζεται πρώτα για τους άλλους και μετά για τον εαυτό της.



Στέλλα Βασιλειάδου (εθελόντρια του τμήματος επικοινωνίας και social media):Ήρωάς μου είναι ο πρωταγωνιστής της κάθε καλής ταινίας, που καταφέρνει να με κάνει να ταυτιστώ,   αλλά και να ξεφύγω απ’ τα καθημερινά μικροπροβλήματα.


Λουΐζα Σωτηρίου (Εθελόντρια στη λειτουργία των εκθέσεων) :Η μητέρα μου. Γιατί μπορεί να ανταπεξέλθει  σε όλες τις καταστάσεις. Γενικά για εμένα ήρωας είναι αυτός που μπορεί να ανταπεξέλθει σε κάθε δύσκολη στιγμή, εμπνέει δυναμισμό, εμπιστοσύνη, να είναι ήρεμη δύναμη και να μπορεί να σώσει κάθε κατάσταση.


Γιάννα Τσαντεκίδου (Εθελόντρια στη λειτουργία των εκθέσεων) : Είναι τα μικρά ξωτικά που νόμιζα ότι είχα στο σπίτι. Γιατί με βοηθούσαν να ξεπεράσω τη νύχτα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου