Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Ποιο θεωρείς ότι είναι το πιο σωστό σφάλμα της ζωής σου ; (Μέρος 2)

της Ευαγγελίας Αρβανιτίδου

Φωτογραφίες : Σοφία Παπαδοπούλου

Η φετινή θεματική του Πεδίου δράσης Κόδρα είναι “ERROR”, οι εθελοντές μας απαντούν στην ερώτηση ποιο είναι το πιο σωστό σφάλμα της ζωής τους.






Μαργαρίτα Παππά ( εθελόντρια στον τομέα της λειτουργίας) : Ότι έχω κάνει στη ζωή μου τα τελευταία τέσσερα ζρόνια ήταν ή λάθος ή σωστό.



Δήμητρα Τριανταφυλλίδου (εθελόντρια στον τομέα της λειτουργίας) :Καταρχήν θεωρώ ότι ο ορισμός του λάθους είναι υποκειμενικός και αλλάζει με τον χρόνο, δηλαδή κάτι που θεωρείς μια δεδομένη στιγμή της ζωής σου , κάποια άλλη στιγμή να μην ισχύει το ίδιο λάθος. Οπότε προσπαθώ να το δώ θετικά ,δηλαδή κάποιες επιλογές μου που ίσως θεωρούσα ότι ήταν λανθασμένες, ίσα ισά να ήταν δώρα με άσχημο περιτύλιγμα!




Βάσια Αλτιμπαρμάκη (εθελόντρια στον τομέα της λειτουργίας) :Θα σας πω την ιστορία των γονιών μου. Ο μπαμπάς μου ήταν προϊστάμενος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και κάνοντας ένα λάθος στα χαρτιά έστειλε μια δασκάλα σε λάθος μέρος και εκείνη αντέδρασε και του έβαλε τις φωνές. Η δασκάλα εκείνη είναι η μαμά μου και κάπως έτσι προέκυψα εγώ.



Νίκη Κύρτση (εθελόντρια στον τομέα της λειτουργίας) :Η μαμά μου ήθελε να παρακολουθήσω μαθήματα Ιταλικών, ενώ εγώ ήθελα Γερμανικά. Τελικά, άκουσα τη μητέρα μου και μου βγήκε σε καλό γιατί έπειτα πήγα Erasmus στην Ιταλία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου