Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

Ποιο θεωρείς ότι είναι το πιο σωστό σφάλμα της ζωής σου ; (Μέρος 7)

του Αλέξανδρου Παντελάκη
Φωτογραφίες : Σοφία Παπαδοπούλου

Η φετινή θεματική του Πεδίου δράσης Κόδρα είναι “ERROR”, οι εθελοντές μας απαντούν στην ερώτηση ποιο είναι το πιο σωστό σφάλμα της ζωής τους.





Δανάη Μουζακίδου (εθελόντρια στον τομέα λειτουργίας): Ήταν ότι παρόλο που το Kodra διεξαγόταν μέσα στην εξεταστική κατάφερα να κάνω την αίτηση και μου βγήκε σε καλό.



Ευτυχία Νικολοπούλου (εθελόντρια στον τομέα λειτουργίας): Όταν ήμουν τέταρτο έτος ψυχολογία και ενώ είχα αναλάβει διπλωματική αποφάσισα ότι δεν με ενδιέφερε το θέμα της. Το άφησα παρόλο που ήμουν στο τέλος και βρήκα αυτό που πραγματικά με ενδιέφερε και ας τελείωσα λίγο πιο αργά.




Θωμαή Παπαδοπούλου (εθελόντρια στο τμήμα λειτουργίας): Ένα camping στους Αμμόλοφους της Καβάλας που αρχικά δεν ήθελα να πάω αλλά πήγα λόγω του ότι μου το πρότεινε ένας φίλος μου και τελικά πέρασα πολύ όμορφα.


Νίκος  Μάλαμας (εθελοντής στο τμήμα λειτουργίας) : Ήταν κάποια που ήθελα μικρός και δεν βρήκα το θάρρος να της το πω αλλά περνώντας τα χρόνια βρήκα τελικά την αυτοπεποίθηση και της μίλησα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου